تور شهر کربلا به همراه عکس های زیبا

معرفی و عکس اماکن زیارتی کربلا با تور رایگان کربلا

عکس شهر کربلا عراق,تور کربلا,اماکن زیارتی و زیارتگاه های کربلا,karbala

تور خارجی :امروز برای شما معرفی و عکس اماکن زیارتی کربلا با تور رایگان کربلا را قرار داده ام. همانطور که میدانید شهر کربلا یکی از مذهبی ترین مکان های دنبال می باشد که مکان های زیارتی مهمی در کربلا وجود دارد. سعی کرده ایم در این مطلب یک تور رایگان به کربلا داشته باشیم امیدوارم لذت ببرین.

معرفی و عکس اماکن زیارتی کربلا با تور رایگان کربلا

معرفی کربلا :

شهر مقدس کربلا در صد کیلومتری جنوب غربی بغداد واقع شده است.در زمان حیات امام علی (ع) این شهر را به اسامی نینوا و شط الفرات نیز می‌شناختند. جمعیت شهر کربلا براساس آمار سال ۲۰۰۳ در حدود ۵۷۲٫۳۰۰ نفر است و این شهر مرکز استان کربلا است.

شهر کربلا پس از شهر‌های مکه، مدینه منوره، بیت‌المقدس و نجف، مقدس ترین شهر شیعیان جهان محسوب می‌شود. در واقع در نزدیکی همین شهر بود که واقعه مصیبت بار عاشورا رخ داد.

تور کربلا :همانطور که میدانید سالانه گردشگران زیادی به کربلا سفر می کنند که میتواند اربعین را باشکوه ترین اجتماع در جهان نامید.

کربلا

کربلا از ثروتمندترین شهر‌های عراق است و منابع اصلی درآمد آن از زائرین اماکن متبرکه و کشاورزی است و بویژه محصول خرما است. این شهر از دوبخش قدیم یا بخش مذهبی و کربلای جدید تشکیل شده است. مدارس اسلامی و ساختمان‌های دولتی زیادی نیز در کربلا متمرکز شده‌اند.

به دلیل وجود مرقد مطهر امام حسین در شهر کربلا ، ۱۰۰ مسجد و ۲۳ مدرسه دینی در این شهر ساخته شده‌اند.

عکس کربلا

معرفی و عکس اماکن زیارتی کربلا با تور رایگان کربلا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.