مجموعه ای از جوکهای خنده دار و باحال تلگرام سری جدید

مجموعه ای از جوکهای خنده دار و باحال تلگرام سری جدید

ﺍﺯ ﻗﻠﺒﻢ ﭘﺮﺳﻴﺪﻡ : ﭼﻪ ﮐﻨﻢ ﻭﻗﺘﻰ ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮓ
ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﺳﺘﻢ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻭ ﺟﻔﺎﯼ ﯾﺎﺭ ﺑﺴﯿﺎﺭ؟
.
.
.
ﮔﻔﺖ :ﺑﺒﯿﻦ ﮐﺎﺭ ﻣﻦ ﺧﻮﻥ ﺭﺳﺎﻧﻰ ﺑﻪ ﺑﺪﻧﻪ ،
ﺍﺯ ﻣﻦ ﭼﺮﺕ ﻭ ﭘﺮﺕ ﻧﭙﺮﺱ !!!!!!
ﺯﯾﺎﺩ ﺯﺭ ﺑﺰﻧﯽ ﯾﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﻭﺍﯾﻤﯿﺴﻢ ﺗﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ زرا نزنى!!!!!
اصولا قلبها چون ٢٤ ساعته کار میکنن اعصاب ندارن

جوک

زنه تو سردخونه با بادبزن
شوهر مرحومش رو باد میزد ،
مرد غسال متاثر شد گفت :
خواهر اون مرحوم دیگه گرما و سرما براش فرقی نمیکنه ،
خودتو اذیت نکن …
زنه گفت :
آخه خدا بیامرز بهم گفته بود ،
بزار کفنم خشک شه ،
بعد شوهر کن …
بنظرت الان خشک شده دیگه ….؟

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

 ﺑﺎ ﺳﻪ ﻧﻔﺮ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﻡ ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﮐﺳﯽ ﺷﺪﯾﻢ ﻭﻟﯽﮐﺮﺍﯾﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﯾﻢ ﺑﺩﯾﻢ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﯾﻢ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﮐﻪ ﺭﺳﯿﺪﻡ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺑﺸﯾﻢ ﻭﺍﻟﻔﺮﺍﺭ !  ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﭼﻬﺎﺭﺗﺎﻣﻮﻥ ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ ﺩﺭﺍﯼ ﻣﺎﺷﯿﻨﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﻭ ﭘﺎ ﺑﻪ ﻓﺮﺍﺭ . ﺭﻓﺘﯿﻢﺗﺎ ﺭﺳﯿﺪﯾﻢ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﻫﯿﭽﮑﯽ  ﻫﯿﭽﮑﯽ  ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺪﯾﺪ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺻﺪﺍﯼ ﺗﻨﺪﺗﻨﺪ ﺯﺩﻥ ﻧﻔﺴﻤﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ، ﺯﺩﻡ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺗﻢ :  ﺣﺎﻻ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﭼﻪ ﺣﺎﻟﯽ ﺩﺍﺭﻩ؟  ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ :  ﺑﺎﺑﺎ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﻨﻢ ! ﻓﻘﻂ ﺑﮕﯿﺪ ﭼﯽ ﺷﺪﻩ ،خیلی ترسیدم!

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جملات کوتاه طنز ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

من و عشقــم همین الان یهویی
.

.

.
البته الان عکسشو ندارم
شمارشم ندارم
نمیدونم اصن کیه
ولی بلاخره گیرش مییارم
شما فقط لایک کنید بگید مبارکه مبارکه

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جک های خنده دار از تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﻧﯿﻤﺮﻭ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻭ ﺍﺯ بقیه ﻣﯿﭙﺮﺳﯽ ﺷﻤﺎﻫﺎ ﻫﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﯾﻦ؟؟؟؟
ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﻦ ﯾﮑﯽ ﺩﻭ ﻟﻘﻤﻪ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ …
.
.
.
ﺍﺯ همون ﺑﺘﺮﺳﯿﻦ
ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺗﺮﺳﻨﺎﮐﯿﻪ

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای جدید و خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

انقدر بَدَم میاد اَزین پسرایی که تو پستاشون مینویسن یه دختر بیاد پی وی بحرفیم
واقعا ازین حرکت متنفرم
.
.
.
دخترایی که موافقن بیان پی وی در مورد این حرکته زشت بحرفیم

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

برا اینکه مادر بزرگم نــره تو اتاقم و
دست به کامپیوتر نـــزنه ، بهش گفتم کامپیوتر وصله به اینترنت دست بزنی عکسات یهو تو اینترنت پخش میشه!!!
.

.

.
از اون موقع هر وقت میخاد بره تو اتاقم آرایش  میکنه

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ طنز خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

مامانم زنگ زده مغازه می‌گه :داداشت اونجاس هنوز؟
میگم :نه چن دقیقه پیش رفت.
میگه :یعنی کلاً رفت؟!
گفتم :نه هنوز نصفش اینجاست!

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای جدید و خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

بیا این اب پرتقال رو بخور!
چقد زیر چشمات گود افتاده!
الهی بمیرم برات
چقد لاغر شدیییی
از اون غذاهایی درست کردم که دوسداری!
مخاطب این جملات پسری هست که بدون زنش رفته خونه ی مادرش

جک

قانونی برای ممنوعیت واردات خودرو از آمریکا نداریم

قانونی برای ممنوعیت واردات خودرو از آمریکا نداریم

 واردات خودرو از آمریکا در روزهای اخیر از موضوعات پر بحث در بخش تجارت و خودرو بوده و اظهارات متفاوتی درباره آن عنوان شده است، اما سخنان معاون سازمان توسعه تجارت حاوی نکات تازه‌ای است. وی گفته که ممنوعیت واردات خودرو از آمریکا قانونی نیست و نیاز به تصویب مجلس دارد، اما با این حال به دلیل حساسیت‌های به‌وجود آمده مانع از این کار شده‌ایم.

قیمت خودرو

محمدرضا مودودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به موضوع ممنوعیت واردات خودرو از آمریکا گفت: به خاطر حساسیت‌های به‌وجود آمده، واردات خودرو از آمریکا ممنوع شده است ولی باید برای آن وجه قانونی تعریف شود، چرا که ما باید در نهایت از قوانین تبعیت کنیم و قانون باید به ما اعلام کند که چه کالاهایی نباید ثبت سفارش شود.

وی در همین باره ادامه داد: این ممنوعیت در حال حاضر به صورت توصیه است و ما هم تبعیت کردیم. تا کنون هم چند درخواست ثبت سفارش واردات خودروهای آمریکایی داشته‌ایم ولی با وارداتی انجام نشده است.

معاون سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به هیاهوی مربوط به ممنوعیت‌های تجارت با آمریکا مانند خودرو توضیح داد: بازاری مانند آمریکا برای فرش و زعفران ما یک بازار سنتی بوده است، به طوری که پیش از تحریم‌ها حدود 80 تا 90 میلیون دلار فرش و حدود 40 تا 50 میلیون دلار زعفران و سایر کالاها به آن کشور صادر کرده‌ بودیم و اکنون دوباره باید این بازار 150 میلیون دلاری را احیا کنیم.

وی ضمن بیان این که نباید رفتارهای رسانه‌ای و برخوردهای عمومی طوری باشد که وضعیت تجارت را تحت تاثیر قرار دهد، درباره موضوع واردات شورلت گفت: بر فرض این که آن 200 شورلت هم وارد ایران می‌شد، قیمتی حدود چهار تا پنج میلیون دلار داشت که در مقایسه با اعداد صادراتی ما به آمریکا خیلی کوچک تر است. ضمن این که شورلت یک خودروی عمومی و میان قیمت است که هر قشری می تواند از آن استفاده کند و در مقایسه با خودروهایی مانند مازراتی، بوگاتی، پورشه و خودروهای لوکس که اکنون هم در بازار ایران موجود است قابل توجه نیست.

قیمت ماشین

بیوگراقی و زندگینامه مهناز افشار بازیگر ایرانی

بیوگراقی و زندگینامه مهناز افشار بازیگر ایرانی

مهناز افشار


مهناز افشار (متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.
مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت. خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود. در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.[۱۲]

مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید. شباهت زیاد مهناز افشار به گوگوش، خواننده مشهور، در توجه رسانه‌ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود. مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی انجامید. مهناز افشار، در سال ۹۳ در یکی از نقشهای اصلی در فیلم سینمایی «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیک، ایفای نقش کرد.

مهناز افشار

بهترین حالت رابطه جنسی برای باردار شدن

بهترین حالت رابطه جنسی برای باردار شدن

سلامت نیوز:‌ وضعیت سنتی یکی از بهترین وضعیت‌های رابطه‌ جنسی برای باردار شدن سریع‌تر است. این وضعیت برای بارداری مطلوب‌ترین حالت است گرچه تقریباً در هر حالت از رابطه ‌جنسی می‌توان باردار شد.

رابطه جنسی


در این وضعیت که جزء قدیمی‌ترین حالت‌ها برای رابطه‌ جنسی است، زن با پاهایی باز شده به پشت می‌خوابد و هر دو زانوی خود را خم می‌کند و کف پاها را محکم روی زمین قرار می‌دهد. سپس مرد روی او می‌خوابد. البته این حالت پایه مدل‌های دیگری هم دارد: مثلاً زن یک یا هر دو پای خود را بلند می‌کند و مرد یا آنها را در دست می‌گیرد و یا آنها را روی شانه‌های خود قرار می‌دهد؛ یااینکه یکی یا هر دو زانوی خود را باز می‌کند.

وضعیت سنتی بهترین حالت برای باردار شدن است زیرا بسیار راحت بوده و تماس دو بدن در آن بهتر است. دو طرف رودرروی هم هستند و تمام مدت می‌توانند همدیگر را بوسیده یا در آغوش گیرند. در این حالت زن می‌تواند آزادانه حرکت کند و مرد می‌تواند با بلند کردن خود با دست‌هایش یا بالا کشیدن بدنش بااستفاده از زانوهایش، بخشی از وزن خود را از روی زن بردارد.

برای لقاح نیز این حالت بهترین حالت برای باردار شدن است زیرا وقتی زن به پشت می‌خوابد، واژن رو به پایین است و رفتن اسپرم به داخل آن و گذشتن از گردنه رحم و وارد شدن به رحم راحت‌تر صورت می‌گیرد. یکی دیگر از فواید این حالت این است که این امکان را فراهم می‌کند که آلت مرد عمیق‌تر وارد واژن زن شود تا اسپرم بعد از انزال مستقیم‌تر وارد گردنه رحم شود.

وقتی می‌خواهید در بهترین حالت رابطه ‌جنسی باردار شوید، و احتمال باردار شدن خود را پس از انزال افزایش دهید، این نکات را رعایت کنید:

مرد باید آلت تناسلی خود را تا حد امکان بیشتر به عمق واژن فرو برده تا کمترین میزان از مایع انزال شده بیرون از واژن بریزد.
پس از بیرون کشیدن آلت، مرد می‌تواند به آرامی دو لب دستگاه تناسلی زن را به سمت هم فشار دهد تا مایع انزال شده از آن بیرون نریزد.
زن باید برای 20 تا 30 دقیقه بعدی همانطور به پشت دراز بکشد. بهتر است که زیر کمر او بالشی قرار گیرد تا لگن او کمی از روی زمین بلند شود.

طبیعی است که وقتی زن از جای خود بلند می‌شود کمی از مایع انزال شده از واژن بیرون بریزد اما این احتمال بارور شدن او را کاهش نمی‌دهد زیرا در این نقطه بیشتر اسپرم‌هایی که در واژن مانده‌اند زنده نیستند. به همان دلیل، به پشت خوابیدن زن بیشتر از 30 دقیقه احتمال بارور شدن زن را بیشتر نمی‌کند.

اگر دوست دارید تنوع بیشتری در رابطه‌جنسیتان باشد، می‌توانید از مدل‌های زیر برای باردار شدن استفاده کنید:

خوابیدن دو طرف به پهلو کنار یکدیگر نیز یکی از راه‌های خوب برای آندسته از زوج‌هایی است که یکی از طرفین اضافه‌وزن یا کمردرد دارد. اینکار را می توانید هم به صورت رو در رو و هم طوری که مرد از پشت زن را در آغوش گرفته و آلت خود را از پشت وارد واژن زن کند، انجام دهید.
رابطه جنسی از پشت طوری است که مرد از پشت آلت جنسی خود را وارد واژن زن می‌کند. زن می‌تواند هم روی شکم دراز بکشد و هم روی زمین زانو بزند و یا به پهلو دراز بکشد. مرد پشت او می‌ایستد یا او نیز زانو می‌زند. این روش باعث می‌شود که اسپرم در گردنه رحم نیز ذخیره شود.
در استفاده از هرکدام از وضعیت‌ها، پس از انزال، زن می‌تواند هم روی شکم 20 تا 30 دقیقه بخوابد یا به پشت برگشته و با بالا نگه داشتن لگن خود همانطور که در بالا اشاره شد، دراز بکشد.
منبع: پارسینه

رابطه جنسی

پخش کاندوم های ضد زیکا در برزیل

پخش کاندوم های ضد زیکا در برزیل

سلامت نیوز:با نزدیک شدن به بازی‌های المپیک «ریودوژانیرو» صورت گرفت: یک کمپانی دارویی استرالیایی، کاندوم‌های جدیدی تولید کرده است که با مواد محافظ در برابر ویروس زیکا پوشیده شده‌اند و می‌تواند از انتقال جنسی این ویروس جلوگیری کند.

کاندوم زنانه

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامت آنلاین ، چند ماه بیشتر تا آغاز مسابقات المپیک «ریودوژانیرو» باقی نمانده و با توجه به شیوع گسترده ویروس زیکا در آمریکای جنوبی و بویژه برزیل و ورود صدها هزار ورزشکار و تماشاچی به این کشور، همه نگران شیوع نگران‌کننده این ویروس در دنیا و بروز یک فاجعه هستند.

به گزارش رویترز،با توجه به این ویروس زیکا از پشه «آئدس» به انسان منتقل می‌شود، اما خبرهایی که مدتی پیش منتشر شد حاکی از آن بود که اولین مورد ابتلا به ویروس زیکا در آمریکا از طریق تماس جنسی بوده است.

محققان پس از بررسی‌ها دریافتند که ویروس زیکا تا مدت‌ها در مایعات جنسی مردان باقی می‌ماند و این خود می‌تواند یکی از راه‌های اصلی انتقال این ویروس باشد. از این‌رو، محققان کمپانی دارویی Starpharma استرالیا پس از مطالعات فراوان موفق به ساخت کاندومی شدند که دارای ویژگی ضد ویروس زیکاست. آنها این محصول جدید را برای گروه المپیک استرالیایی اعزامی به بازی‌های «ریودوژانیرو» ۲۰۱۶ تهیه کردند.

به گفته محققان این کمپانی، کاندوم‌های تولید شده با نوعی ژل محافظ موسوم به VivaGel آغشته شده است که عملکرد ضد ویروسی دارد و در محیط آزمایشگاهی در برابر ویروس زیکا و سایر ویروس‌ها قدرت محافظتی داشته است.

دست اندرکاران بهداشت و درمان استرالیا بر این باورند از آنجایی که انتقال ویروس زیکا از طریق جنسی حائز اهمیت است، تأیید این محصول محافظ می‌تواند نقش بسیار مؤثری از پیشگیری از شیوع این ویروس داشته باشد. به گفته کمیته المپیک استرالیا، کاندوم‌های Starpharma برای محافظت از ورزشکاران این کشور به دهکده المپیک فرستاده می‌شود که به طور رایگان حدود ۳۵۰ هزار کاندوم مردانه و ۱۰۰ هزار کاندوم زنانه بین ورزشکاران توزیع می‌شوند.

کمیته المپیک استرالیا اعلام کرده که پس از بازگشت ورزشکاران این کشور از بازی‌های المپیک، همه آنها باید آزمایش خون دهند تا در صورت مشاهده احتمالی ویروس، ازشیوع آن جلوگیری شود.

کاندوم مردانه