تصاویر و بررسی مسجد مقدس جمکران قم

معرفی مسجد مقدس جمکران در قم به همراه عکس

مسجد مقدس جمکران قم , عکس مسجد امام زمان (عج) , jamkaran

تور داخلی در ایران :امروز برای شما معرفی مسجد مقدس جمکران در قم به همراه عکس را قرار داده ام. امیدوارم مورد رضایت شما باشد و پیشنهاد میکنم حتما و حتما از مسجد جمکران یا همان مسجد امام زمان (عج) در قم دیدن کنید.

معرفی مسجد مقدس جمکران در قم به همراه عکس

معرفی مسجد مقدس جمکران :

مهمترین پایگاه شیعیان شیفته و عاشقان دل سوخته حضرت بقیة الله، ارواحنا فداه، مسجد مقدس جمکران، در شش کیلومترى شهر مذهبى قم است. مطابق آمار، همه ساله، بیش از پانزده میلیون عاشق دل باخته، از سر تا سر میهن اسلامى و جهان، در این پایگاه معنوى، گرد مى آیند، نماز تحیّت مسجد و نماز حضرت صاحب الزمان، عجل الله تعالی فرجه الشریف، را در این مکان مقدس به جاى مىآورند، با امام غایب از ابصار و حاضر در امصار و ناظر بر کردار، رازِ دل می گویند، استغاثه مى کنند، نداى «یا بن الحسن!» سر مى دهند، از مشکلات مادّى و معنوى خود سخن مى گویند، با دلى خونبار، از طولانى شدن دوران غیبت، شکوهها مى کنند.

مسجد جمکران در کنار حرم حضرت معصومه (س) از مهمترین مکان های گردشگری در شهرر قم می باشد که هر ساله افراد زیادی خصوصا در روزهای سه شنبه به این مکان زیارتی می روند.

جمکران

قدمت و تاریخه جمکران :

آن چه مسلم است، این است که این مسجد، بیش از یک هزار سال پیش به فرمان حضرت بقیة الله، ارواحنا فداه، در بیدارى، نه در خواب تأسیس گردید و در طول قرون و اعصار، پناهگاه شیعیان و پایگاه منتظران و تجلّیگاه حضرت صاحب الزمان (علیه السلام)  بوده است.

ساخت این بنا به نقل عالم معاصرمحدث نوری به فردی به نام شیخ حسن بن مثله جمکرانی مربوط می‌شود، به گفته او که در بیداری با امام دوازدهم شیعیان، مهدی دیدار کرده است و حجت ابن الحسن دستور ساخت مسجد را به وی داده است.

مسجد امام زمان (عج)

منبع :مسجد مقدس جمکران

مسجد مقدس جمکران

مجموعه ای از تصاویر و عکس های مسجد مقدس جمکران در قم

مسجد مقدس جمکران,عکس جمکران,مسجد امام زمان (عج)

معرفی مسجد مقدس جمکران در قم به همراه عکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.