دیدن خواب جامه مثبت تعبیر خواب جامه
جن
تعبیر خواب - جامه
حضرت
دانیال گوید: جامه در خواب، کسب و کار مرد باشد. اگر جامه خود را نیکو
بیند، دلیل که کسب و کار او نیکو شود. اگر جامه بد بیند، دلیل که کسب و
کارش بد شود. اگر پادشاه در خواب جامه خود سیاه بیند، دلیل بر نیکوئی حال
او است. اگر رعیت جامه خود سیاه بیند، دلیل بر غم و اندوه است و جامه زرد
درخواب، بیماری است و جامه سرخ در خواب، خرمی است و توفیق و طاعت، دلیل بر
این که جامه سبز حله بهشتیان است، آن نیز خوب است. و جامه سفید شسته،
ساختگی کار مردم است و جامه کبود، دلیل بر مضرت است و جامه سوخته، دلیل
زنان است ...
از سبب پادشاه و جامه دریده، دلیل ظاهر شدن راز است و
جامه پشمین و نمدین و پلاس، جمله دلیل که مال و خواسته او را حاصل شود و
جامع مرقع، دلیل بر درویشی و تنگدستی است و جامه چرکین از هر نوع که باشد،
دلیل بر اندوه و غم است و جامه کاغذی، دلیل بر ملامت و شناعت کند و جامه که
از پوست چهارپایان است، دلیل بر خیر و منفعت است که بدو رسد جهمه بی درز
به شکل کفن، دلیل که شغلهای وی در دین تمام شود و عرش به آخر رسیده باشد.
اگر بیند پوست خر پوشیده است، دلیل که عز وجاه یابد. ابراهیم کرمانی گوید:
اگر بیند جامه مهتری پوشیده است، اگر اهل آن جامه بود، دلیل که کارش قوی
شود، اگر بیند جامه وزیری پوشیده است، دلیل که مال بسیار یابد، اما از خلق
ملامتش است. اگر بیند جامه حاجبی پوشیده است، دلیل که از عطای بزرگان محروم
ماند. اگر بیند جوانی جامه عوانی پوشیده است، دلیل که کسی او یاری دهد به
عطا رسانیدن به وی. اگر بیند که جامه جلادی پوشیده است، دلیل است که منفعت
یابد. اگر بیند جامه صاحب پوشیده است، دلیل که با امانت و زبان آور شود و
به مهمات ساختن خلق مشغول شود. اگر بیند که جامه صوفیان پوشیده است، دلیل
که دین او زیاده شود. اگر بیند جامه زاهدان پوشیده است، دلیل که با امانت
است. اگر بیند جامه بزرگان پوشیده است، دلیل که کار و کسب دنیائی او نیکو
شود. اگر بیند جامه اهل صلاح داشت، دلیل که کار دینش به صلاح آید. اگر بیند
جامه اهل فساد پوشیده است، دلیل که او را از اهل فساد غم و اندوه رسد. اگر
بیند جامه مزد و کارکن داشت، دلیل است که متفکر و رنجور شود. اگر دید جامه
طبیبان داشت، دلیل که کارش نیکو شود و در میان مردمان مشهور شود. اگر بیند
جامه جهودان داشت، دلیل که به مکر و حیله کسی را هلاک کند و سرانجام کارش
بد است. اگر بیند جامه ترسایان داشت، دلیل که کاری کند که به سبب آن از
دوست و دشمن ایمن نباشد. اگر دید جامه کشیشی داشت، دلیل که صاحب بدعت بود و
میلش به فکر ضلالت است. اگر بیند جامه مغان داشت، دلیل که میلش به جانب
بددینان و جاهلان است. اگر بیند جامه مرتدی پوشیده داشت، دلیل که کسی عطائی
بدو دهد و بازستاند. اگر بیند که جامه بت پرستی است، دلیل که به خدمت
پادشاه مشغول گردد یا خدمت مهتری. اگر بیند جامه زنی پوشیده است، دلیل که
از مهتر خویش دور شود. اگر بیند جامه مردمان زندانی پوشیده داشت، دلیل که
به سبب کاری غمگین و مستمند شود. اگر بیند جامه حمالی پوشیده داشت، دلیل که
امانت گذار شود و انگشت نمای شود. اگر بیند جامه گورکنی داشت، دلیل که به
خدمت مردی سفله دون همت مشغول شود. اگر بنید جامه کشیشان پوشیده است، دلیل
که از کسی مصلح روزی حلال خواهد. اگر بیند که جامه قصابی داشت، دلیل که وی
را زیانی و اندوهی رسد. اگر بیند جامه باشکوهی پوشیده داشت، دلیل که با زن
صحبت دارد به راست. ابراهیم کرمانی گوید: اگر جامه نو داشت و او را قصاره
نکرده بودند نیکو است و جامه تنگ و دون دیدن، بد است و جامه خام از جامه
گاری کرده بهتر است و جامه زربفت، زن خردمند و کنیزک با فرهنگ بود، و جامه
برد و مخطط، خیر و منفعت است و جامه رسنی که مجهول است، زخم تازیانه است،
یا غمی سخت که بدو رسد و جامه معین، مال و خواسته بود. جابر مغربی گوید:
تاویل دیدن جامه بر دو گونه است: یک گونه به دیدن تعلق دارد و یک گونه دیگر
بدنیا، و جامه سفید دین است و جامه نو عمامه دنیا. اگر کسی بیند جامه سفید
نو پاکیزه داشت، هم دنیا و هم دین را نیکی بود و اگر جامه سبز و تنگ بیند،
هم دین را بد بود و هم دنیا را و چون جامه را چرکین و دریده بیند، هم فساد
دین و هم فساد دنیا است، و جامه سرخ زنان را نیکو است در دنیا و مردان هم
نیکو است و پیراهن از طیلسان و قباد و دستار، این جمله مردان را غم و اندوه
است یا جنگ و خصومت، و جامه زرد مردان را بیماری است و به قول بعضی از
معبران: اگر زنی بیند جامه زرد پوشیده است، دلیل که او را شوهری آید. اگر
دارد بیمار شود. و جامه سبز زنان و مردان را دین است. اگر بر زنده بیند
صلاح دین است. اگر بر مرده بیند، دلیل رستگاری آخرت است و جامه سیاه دیدن،
کسی را که پیوسته سیاه پوشد نیکو است، اما آن که پیوسته سفید پوشد، جامه
سیاه نیکو نباشد، نه دین و نه دنیا را و جامه سیاه، به قول بعضی از معبران،
خطیب و قاضی و پادشاه را نیکو است، اما رعیت را غم و اندوه است. و جامه
کبود بهتان و غم و مصیبت است. اگر بیند جامه ملون داشت، یعنی سبز و سرخ و
زرد، دلیل که از پادشاه یا والی آن ولایت سخنی سخت شنود که او خوش نیابد.
اسماعیل بن اشعث گوید: اگر کسی به خواب بیند جامه داشت که رویش از رنگی و
پشتش از رنگی، دلیل که با اهل دین و دنیا به مذلت زندگانی کند. اگر بیند از
جامه خویش همی خورد، دلیل که از مال خود نفقه بسیار کند. اگر بیند جامه
زیرین پوشیده است، دلیل که در سفر بماند، یا از بهر کاری وی را به زندان
کنند و اگر بیند جامه او ضایع گردید یا از وی بستدند و او برهنه بماند،
دلیل که قدر و جاهش کم شود و حقیر و خوار شود. اگر بیند جامه خویش را
بدریدند، دلیل که اندوهگین وشد و با زن خویش خصومت کند. اگر بیند جامه خود
را یا جامه اهل خود را مومی کرد، دلیل که او را با خویش خود خصومت افتد.
اگر بیند جامه او کسی بربود و برهنه بماند، دلیل که از حرمت و منزلت بیفتد.
اگر بیند جامه در نوشته از هم باز کرد، دلیل که به سفر شود. اگر بیند جامه
باز کرده را در نوشت، دلیل که غایبش از سفر اید. اگر بیند جامه زنان
پوشیده داشت، دلیل که مالش زیاد شود. اما اگر ترسی عظیم بدو رسد و به قولی
او را غم و اندوه رسد و بی حرمت شود. اگر بیند جامه مردان پوشیده داشت،
دلیل که خیر و منفعت بدو رسد و جامه یافتن در خواب سفر است و به قدر درازی و
کوتاهی جامه در سفر بماند. اگر بیند جامه را تمام کرد، دلیل که از غم باز
رهد. اصفهانی گوید: بهترین جامه ها در خواب، جامه ای است که از پنبه است و
در وی قز یا ابریشم نباشد و جامه عنابی از پنبه با ابریشم است و جامه خز هر
دو، دلیل بر مال حرام و فساد کند در دین و جامه دیبای حریر و ابریشم،
مردان را بد بود و زنان را نیک، و جامه کهن غم و اندوه است از قِبَل
پادشاه. اگر کسی بیند که جامه کهنه فروشد، نیک است، اگر بیند جامه کهن می
خرید، دلیل بد است و جامه کهن پوشیدن بد است و جامه کهن از تن بیرون کردن
نیک است. جابر مغربی گوید: اگر بیند جامه شسته بود و پوشیده، دلیل که تائب
شود. اگر بیند جامه چرکین داشت، درویش شود. اگر بیند جامه رنگین داشت، اگر
زن است، یا سپاهی است، او را نیک است. اگر بیند جامه با شکوه داشت، دلیل که
او را منکری پدید آید. حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن جامه نو در خواب
بر چهار وجه است. اول: زن. دوم: پادشاه. سوم: مال. چهارم: خیر و منفعت. و
هم او گوید اگر کسی بیند جامه خود را به مقراض ببرید، دلیل که چیزی به او
رسد. اگر بیند دزدان جامه او را بیرون کردند، دلیل که فساد در میان زنان وی
افتد.
جن
چگونه ساخته شدن مایع منی در بدن
– مایع منی چیست؟
هر میلیلیتر مایع منی
به طور معمول حاوی میلیونها اسپرم است. منی مایعی سفید یا طوسی رنگ است
که از مجرای ادرار (لولهای که در آلتتناسلی قرار گرفته است) در زمان
انزال خارج میشود. هر میلیلیتر مایع منی به طور معمول حاوی میلیونها
اسپرم است اما اکثر حجم آن را ترشحات غدد موجود در دستگاه تناسلی مرد تشکیل
میدهد.
هدف مایع منی فقط تولیدمثل است، بعنوان وسیلهای برای بردن
اسپرم به دستگاه تناسلی زن. بااینکه انزال منی همراه با ارگاسم و لذت جنسی
است اما نعوظ و ارگاسم توسط مکانیزمهای مختلفی کنترل میشوند و برای
داشتن رابطهجنسی لذتبخش، نیازی به بیرون آمدن منی نیست.
مایع منی از چه ساخته شده است؟
مایع منی از ترشحات غدد مختلفی تشکیل میشود که فقط ۵ درصد از آن از بیضهها میآیند.
اندامهایی که به تولید مایع منی کمک میکنند
غده درصدازکل
بیضهها و اپیدیدیم ۵
کیسههای منی ۴۶-۸۰
غده پروستات ۱۳-۳۳
غده پیازی-میزراهی و ادرار ۲-۵
مایع منی طبیعی چگونه است؟
منی
معمولاً سفید یا طوسی رنگ است اما گاهی ممکن است زرد باشد. صورتی یا قرمز
شدن مایع منی دلیل بر وجود خون در آن است. با اینکه این به ندرت نشانه یک
مشکل جدی است اما مردهایی که منی آنها به ظاهر لکه خون دارد باید به پزشک
مراجعه کنند. منی بلافاصله بعد از انزال دلمه میشود و مایعی چسبناک و
ژلهمانند تشکیل میدهد. بعد از ۵ تا ۴۰ دقیقه دوباره مایع میشود.
کملاً
طبیعی است که منی گلبولهای ژلهمانند شکل دهد و این نشانه هیچ مشکل
سلامتی یا باروری نیست. اگر منی نتواند دلمه شود و بعد دوباره مایع شود،
میتواند نشانه مشکل در باروری باشد. حجم متوسط منی که در انزال تولید
میشود ۲ تا ۵ میلیلیتر است. حجم پایینتر از 1.5 میلیلیتر و بالاتر از
5.5 میلیلیتر غیرطبیعی هستند. پایین بودن حجم منی میتواند بخاطر
انزالهای مکرر باشد و بالا بودن آن معمولاً بعد از نداشتن انزال به مدت
طولانی دیده میشود.
منبع : mardoman.net مرمان
باعلم
منی
بیوگرافی باربد بابایی
«« نام اصلی :: باربد بابایی »»
«« تولد :: 1357 »»
«« ملیت :: ایرانی »»
«« شغل :: مجری و بازیگر »»
عکس باربد بابایی و پدرش
باربد
بابایی متولد ۱۳۵۷ است ، لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارد . مجری شبکههای
ماهوارهای «ایران موزیک» و «مهاجر» با تهیهکنندگی و مجریگری برنامه
«آوا نو» یا همان شب کوک سابق در شبکه نسیم سیما این شبها برنامه اجرا
میکند.
باربد بابایی
مهناز افشار و دخترش
مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با محمد یاسین رامین ازدواج کرد.
خانم مهناز افشار بعد از ازدواج با آقای محمد یاسین رامین صاحب یک دختر شدند که نام او را لیانا گذاشتند.
بیوگرافی مهناز افشار
مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. مهناز افشار
دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در
مؤسسهای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت. خانواده اش ریشه مذهبی
دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری
شود. در کلاسهای بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید. مهناز افشار
بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با
ایفای نقش در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷
به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی
نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید. مهناز افشار در دههٔ هشتاد از
چهرههای تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سالهای پایانی این دهه با
بازی در فیلمهای کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناختهشدهاش را تغییر
دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و
جشنوارههای داخلی انجامید. مهناز افشار، در سال ۹۳ در یکی از نقش های اصلی
در فیلم سینمایی «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس
تاجیک، ایفای نقش کرد.
عکس سحر قریشی و همسر دومش
سحر قریشی زاده ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. سحر قریشی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.
بیوگرافی سحر قریشی
زمینه فعالیت :•: سینما، تلویزیون
تولد :•: ۶ دی ۱۳۶۶
زادگاه :•: تهران
محل زندگی :•: تهران
ملیت :•: ایرانی
پیشه :•: بازیگر
سالهای فعالیت :•: از ۱۳۸۸ تاکنون
سحر قریشی
در گفتوگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس درباره نحوه ورودش به
تلویزیون گفت: من کار اولم در زمینه بازیگری فیلم سینمایی «لج و لجبازی» به
تهیه کنندگی آقای زبر دست بود. در مراحل پایانی این کار بودم که از طریق
آقای خیرابی به آقای سهیلیزاده معرفی شدم. آقای سهیلی زاده از من دعوت کرد
تا برای نقش یلدا که حدود ۳۵۰ نفر کاندید داشت، تست بدهم و خوشبختانه پس
از تست مورد قبول واقع شده و برای بازی در این نقش آمدم.وی با بیان اینکه
بازیگران در کار روتین تلویزیونی بیشتر دیده میشوند، درباره بازتاب سریال
«دلنوازان» اظهار داشت: استقبال مردم از این سریال خیلی خوب است و مردم در
کوچه و خیابان مرا میشناسند و مورد محبتشان قرار گرفتهام. البته در این
کار استرس هم داشتهام، چون در کنار پیشکسوتان بزرگی ایفای نقش میکردم و
کار اولم بود.وی افزود: من برای بازی در چنین سریال پر قسمتی تجربه چندانی
نداشتم. ضمن اینکه نقشم هم پررنگ بود اما آقای سهیلیزاده با من همراهی کرد
و کمکهای او مرا به اینجا رساند.وی درباره انتخاب بازیگران و اینکه آیا
دوست داشته به جای بازیگر دیگری در این سریال ایفای نقش کندو پاسخ داد: من
در جایگاهی نیستم که بخواهم در این باره صحبت کنم ولی به نظرم انتخاب
بازیگران خوب است. روزی که من برای تست آمدم فقط برای نقش یلدا آمدم و
امروز هم فکر میکنم هرکدام از بچهها به بهترین شکل در جای خود قرار
گرفتهاند.قریشی درباره نقش یلدا نیز عنوان داشت: به نظر من تمام گیرایی
داستان در این است که پیش زمینهای از زندگی یلدا وجود نداشته باشد. یلدا
خودش پر از نگرانی و معماست و همین است که این جذابیت را برای این نقش
ایجاد کرده است. تا آخر داستان مشخص نمیشود که یلدا که و چه بوده و همین
تعلیق باعث میشود تا این نقش برای مخاطب خاکستری به نظر برسد و نداند که
مثبت است یا منفی.بازیگر نقش یلدا درباره اینکه دوست دارد همچنان در
تلویزیون بازی کند و یا به سینما برود تیز تصریح کرد: به خاطر اینکه
تلویزیون رسانه ملی است، پر بینندهتر است و قشر بیشتری از جامعه تلویزیون
میبینند. ولی هم سینما و هم تلویزیون میتوانند بازیگر را نشان بدهند و
انتخاب درست نقشها در این میان خیلی مهمتر است تا تکرار مکرر یک نقش. در
تلویزیون میتوان به قیمت تکراری شدن دیده شد، ولی من دوست دارم در هر دو
وانر دیده شوم و نقشهای متفاوتی را تجربه کنم.وی با بیان اینکه من بیشتر
برایم نقش و فیلمنامه مهم است و سینما و تلویزیون زیاد فرقی ندارد، گفت:
یلدا را دوست دارم و با آن ارتباط برقرار کردهام البته خیلی به من شباهت
ندارد اما در اتفاقاتی که برایش میافتد، خودم را به جای او میگذارم و ری
اکشنها از طرف خودم بوده است.