تور شهر کربلا به همراه عکس های زیبا

معرفی و عکس اماکن زیارتی کربلا با تور رایگان کربلا

عکس شهر کربلا عراق,تور کربلا,اماکن زیارتی و زیارتگاه های کربلا,karbala

تور خارجی :امروز برای شما معرفی و عکس اماکن زیارتی کربلا با تور رایگان کربلا را قرار داده ام. همانطور که میدانید شهر کربلا یکی از مذهبی ترین مکان های دنبال می باشد که مکان های زیارتی مهمی در کربلا وجود دارد. سعی کرده ایم در این مطلب یک تور رایگان به کربلا داشته باشیم امیدوارم لذت ببرین.

معرفی و عکس اماکن زیارتی کربلا با تور رایگان کربلا

معرفی کربلا :

شهر مقدس کربلا در صد کیلومتری جنوب غربی بغداد واقع شده است.در زمان حیات امام علی (ع) این شهر را به اسامی نینوا و شط الفرات نیز می‌شناختند. جمعیت شهر کربلا براساس آمار سال ۲۰۰۳ در حدود ۵۷۲٫۳۰۰ نفر است و این شهر مرکز استان کربلا است.

شهر کربلا پس از شهر‌های مکه، مدینه منوره، بیت‌المقدس و نجف، مقدس ترین شهر شیعیان جهان محسوب می‌شود. در واقع در نزدیکی همین شهر بود که واقعه مصیبت بار عاشورا رخ داد.

تور کربلا :همانطور که میدانید سالانه گردشگران زیادی به کربلا سفر می کنند که میتواند اربعین را باشکوه ترین اجتماع در جهان نامید.

کربلا

کربلا از ثروتمندترین شهر‌های عراق است و منابع اصلی درآمد آن از زائرین اماکن متبرکه و کشاورزی است و بویژه محصول خرما است. این شهر از دوبخش قدیم یا بخش مذهبی و کربلای جدید تشکیل شده است. مدارس اسلامی و ساختمان‌های دولتی زیادی نیز در کربلا متمرکز شده‌اند.

به دلیل وجود مرقد مطهر امام حسین در شهر کربلا ، ۱۰۰ مسجد و ۲۳ مدرسه دینی در این شهر ساخته شده‌اند.

عکس کربلا

معرفی و عکس اماکن زیارتی کربلا با تور رایگان کربلا

تصاویر و بررسی مسجد مقدس جمکران قم

معرفی مسجد مقدس جمکران در قم به همراه عکس

مسجد مقدس جمکران قم , عکس مسجد امام زمان (عج) , jamkaran

تور داخلی در ایران :امروز برای شما معرفی مسجد مقدس جمکران در قم به همراه عکس را قرار داده ام. امیدوارم مورد رضایت شما باشد و پیشنهاد میکنم حتما و حتما از مسجد جمکران یا همان مسجد امام زمان (عج) در قم دیدن کنید.

معرفی مسجد مقدس جمکران در قم به همراه عکس

معرفی مسجد مقدس جمکران :

مهمترین پایگاه شیعیان شیفته و عاشقان دل سوخته حضرت بقیة الله، ارواحنا فداه، مسجد مقدس جمکران، در شش کیلومترى شهر مذهبى قم است. مطابق آمار، همه ساله، بیش از پانزده میلیون عاشق دل باخته، از سر تا سر میهن اسلامى و جهان، در این پایگاه معنوى، گرد مى آیند، نماز تحیّت مسجد و نماز حضرت صاحب الزمان، عجل الله تعالی فرجه الشریف، را در این مکان مقدس به جاى مىآورند، با امام غایب از ابصار و حاضر در امصار و ناظر بر کردار، رازِ دل می گویند، استغاثه مى کنند، نداى «یا بن الحسن!» سر مى دهند، از مشکلات مادّى و معنوى خود سخن مى گویند، با دلى خونبار، از طولانى شدن دوران غیبت، شکوهها مى کنند.

مسجد جمکران در کنار حرم حضرت معصومه (س) از مهمترین مکان های گردشگری در شهرر قم می باشد که هر ساله افراد زیادی خصوصا در روزهای سه شنبه به این مکان زیارتی می روند.

جمکران

قدمت و تاریخه جمکران :

آن چه مسلم است، این است که این مسجد، بیش از یک هزار سال پیش به فرمان حضرت بقیة الله، ارواحنا فداه، در بیدارى، نه در خواب تأسیس گردید و در طول قرون و اعصار، پناهگاه شیعیان و پایگاه منتظران و تجلّیگاه حضرت صاحب الزمان (علیه السلام)  بوده است.

ساخت این بنا به نقل عالم معاصرمحدث نوری به فردی به نام شیخ حسن بن مثله جمکرانی مربوط می‌شود، به گفته او که در بیداری با امام دوازدهم شیعیان، مهدی دیدار کرده است و حجت ابن الحسن دستور ساخت مسجد را به وی داده است.

مسجد امام زمان (عج)

منبع :مسجد مقدس جمکران

مسجد مقدس جمکران

مجموعه ای از تصاویر و عکس های مسجد مقدس جمکران در قم

مسجد مقدس جمکران,عکس جمکران,مسجد امام زمان (عج)

معرفی مسجد مقدس جمکران در قم به همراه عکس

بررسی و معرفی هتل الماس در شهر مشهد

معرفی و عکس های هتل الماس مشهد +آدرس و امکانات

هتل الماس مشهد , عکس و آدرس هتل رستوران almas الماس

هتل های ایران :امروز برای شما معرفی و عکس های هتل الماس مشهد +آدرس و امکانات را قرار داده ایم. امیدوارم تصاویر و توضیحات قرار داده شده در مورد هتل الماس مشهد به شما در انتخاب این هتل کمک کند.

معرفی و عکس های هتل الماس مشهد +آدرس و امکانات

معرفی هتل الماس مشهد :

هتل چهارستاره و بزرگ الماس در نزدیکترین نقطه به حرم رضوی، در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل لوکس و نوساز در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل مجلل با زیربنای ۶۴۰۰ متر در نه طبقه طراحی شده و دارای ۱۶۳ باب انواع اتاق و سوییت‎های شیک و مدرن است و ظرفیت پذیرش ۴۳۵ نفر بطور همزمان را دارد.

هتل الماس در فاصله نزدیک به حرم قرا گرفته است و دسترسی مناسبی به فرودگاه، راه آهن، بازار و مراکز دیدنی شهر نیز دارد. هتل الماس امکاناتی نظیر سالن کنفرانس با ظرفیت ۳۵ نفر، استقبال فرودگاهی رایگان، سالن ماساژ و رستورانی با ظرفیت ۱۲۰ نفر در طبقه هشتم هتل با چشم‌انداز زیبایی به حرم مطهر امام رضا (ع) و تنوعی عالی از غذاهای لذیذ و دسرها آماده ارائه خدمات به مهمانان ارجمند است.

آدرس هتل الماس مشهد

آدرس هتل الماس مشهد به نشانی مشهد – خیابان امام رضا – بین خیابان امام رضا ۴ و ۶ می باشد.

امکانات هتل الماس مشهد :

رستوران – لابی – آسانسور – سالن کنفرانس – سالن اجتماعات – اعلام حریق – خشکشویی – نمازخانه – آرایشگاه – خودپرداز – کافی شاپ – پارکینگ – کافی نت – فروشگاه – اینترنت در قسمت لابی – تاکسی سرویس

ویژگی های مشترک اتاق ها :

یخچال – سیستم – تهویه هوا – تلویزیون – تلفن – صندوق امانات – سرویس بهداشتی ایرانی – سرویس بهداشتی فرنگی – حمام – سرویس روزانه اتاق –  مبلمان – اینترنت داخل اتاق – صبحانه

هتل الماس مشهد

فاصله حدودی هتل تا اماکن مهم :

فاصله تا ورودی باب الرضا : ۲ دقیقه با ماشین
فاصله تا حرم امام رضا علیه السلام : ۳ دقیقه با ماشین
فاصله تا بازار رضا مشهد : ۳ دقیقه با ماشین
فاصله تا ورودی باب الجواد : ۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا ورودی باب الرضا : ۷ دقیقه پیاده
فاصله تا بازار رضا مشهد : ۸ دقیقه پیاده
فاصله تا ورودی باب الجواد : ۹ دقیقه پیاده
فاصله تا ایستگاه راه آهن شهر مشهد : ۱۰ دقیقه با ماشین
فاصله تا پایانه مسافربری مشهد : ۱۲ دقیقه با ماشین
فاصله تا حرم امام رضا علیه السلام : ۱۲ دقیقه پیاده
فاصله تا فرودگاه مشهد : ۱۹ دقیقه با ماشین
فاصله تا مرکز خرید الماس شرق مشهد : ۲۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا نمایشگاه بین المللی مشهد : ۳۲ دقیقه با ماشین

منبع :جاباما

هتل الماس

معرفی و عکس های هتل الماس مشهد +آدرس و امکانات

عکس های رستوران انار اقای گلزار

معرفی و عکس های رستوران انار محمدرضا گلزار +آدرس

عکس رستوران انار محمدرضا گلزار , آدرس و تلفن رستوران anar انار

رستوران های ایرانی :امروز برای شما معرفی و عکس های رستوران انار محمدرضا گلزار +آدرس را قرار داده ایم که امیدوارم این مطلب مورد پسند شما عزیزان باشد.

معرفی و عکس های رستوران انار محمدرضا گلزار +آدرس

همانطور که میدانید خیلی از افراد مشهور و سرشناس خصوصا ورزشکاران و بازیگران در مکان های مختلف رستوران احداث کرده اند. محمدرضا گلزار بازیگر مشهور ایران هم در یکی از نقاط تهران رستوران انار را احداث کرده است تا در کنار بازیگری مشغول فعالیت دیگری نیز باشد.

از این رستوران پیش تر در سریال فریدون جیرانی به نام «تعبیر وارونه یک رویا» رونمایی شده بود و نام این رستوران از آن زمان مورد توجه مخاطبان قرار گرفته بود.

آدرس رستوران انار

آدرس رستوران انار محمدرضا گلزار همانطور که در عکس بالا مشاهده میکنید افریقا – گلفام – پلاک ۴۹ می باشد.

گفته میشود محمدرضا گلزار رستوران انار را به کمک برادرش بردیا مدیریت می کند.

رستوران محمدرضا گلزار

معرفی و عکس های رستوران انار محمدرضا گلزار +آدرس

استقبال از حوزه گردشگری ایران در لندن

استقبال از حوزه گردشگری ایران در نمایشگاه لندن

استقبال از حوزه گردشگری ایران در نمایشگاه لندن

اخبار گردشگری :همانطورر که میدانید گردشگری در دنیای امروز به یکی از درامد های کشورها تبدیل شده است که متاسفانه به دلایل مختلف گردشگران زیادی به کشور ما ایران نمی آیند.

به گزارش گشت رایگان :علاقه مندان به حوزه گردشگری ایران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در حاشیه این نمایشگاه سه روزه، از برداشته شدن تحریم‌ها پس از برجام و بازگشت ایران به مدار جامعه جهانی و فرهنگ، تاریخ و تمدن غنی کشورمان، از اصلی‌ترین عواملی ذکر می کنند که گردشگران خارجی را مجذوب سفر به ایران کرده است.

«دیانا» یک شهروند انگلیسی که از غرفه «کوله‌بار سفر» دیدن می‌کرد، با اشاره به امنیت بالای کشورمان‌، گفت: ایران در قیاس با سایر کشورهای منطقه‌ای که درگیر تروریسم و یا مسائل درونی‌شان هستند، کشوری امن و مردمش آن‌طور که شنیده‌ام مهمان‌نواز هستند.

وی افزود: ما انگلیسی‌ها به‌شدت به گردشگری و دنیاگردی علاقه داریم و ایران از جمله کشورهایی است که اکنون در صدر جدول مقاصد گردشگری ما قرار دارد.
«فدریکو اسکاراموشی» از آژانس ایتالیایی «دی ویاژی» نیز از افزایش علاقه‌مندی گردشگران ایتالیایی برای سفر به ایران خبر داد.

وی در گفت‌وگو با ایرنا گفت: شمار زیادی از گردشگران ایتالیایی ابراز علاقه کرده‌اند که می‌خواهند به ایران سفر کنند و به همین دلیل من امروز اینجا آمده‌ام تا با آژانس‌های مسافرتی ایرانی به‌منظور برگزاری تورهای گردشگری به ایران هماهنگی کنم.

این فعال حوزه گردشگری، اشتراک فرهنگی و تاریخی میان ایران و ایتالیا را از اصلی‌ترین عواملی برشمرد که سبب علاقه‌مندی گردشگران ایتالیایی برای سفر به ایران شده است.

وی همچنین بیان داشت: گردشگران ایتالیایی نگران عدم دسترسی به کارت‌های بانکی‌شان نیستند و برای مدت اقامتشان در ایران پول نقد به همراه خواهند آورد؛ بنابراین این مساله به‌عنوان مشکل به‌حساب نمی‌آید.

اسکاراموشی در ادامه ثبات امنیتی در ایران را به ‌عنوان عاملی مهم و کلیدی برای فعالان حوزه گردشگری برشمرد و گفت: ایرانی‌ها بایستی بیشتر تبلیغ کنند و نشان دهند که ایران مقصد امنی برای گردشگران خارجی به شمار می‌آید.

«نیکولاس کارالومبوس» از شرکت یونانی «هلنیک سی پلینز» نیز که منتظر گفت‌وگو با مدیر یکی از آژانس‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه بود، گفت که علاقه‌مند است خدمات شرکتش را به ایران توسعه دهد.

او گفت که شرکتش خدمات هواپیماهای دریایی ارائه می‌دهد و با توجه به گستردگی و تنوع آبی در ایران، قصد دارد هواپیماهای گردشگری شرکتش را در ایران به پرواز درآورد.

کارالومبوس بیان داشت که ایران در مسیر درستی برای بازگشت به جامعه جهانی قرار دارد و موانعی که متعاقب سال‌ها تحریم به منزوی شدن ایران دامن زده بود، به‌تدریج مرتفع خواهد شد.

وی بابیان اینکه «ایران کشور مهمی است و تحریم‌ها علیه این کشور برداشته‌شده» مدعی شد: ایران به‌زودی به قطب بزرگ گردشگری در دنیا تبدیل خواهد شد و به همین خاطر ما تلاش می‌کنیم تا جایگاه خودمان را از اکنون مشخص کنیم.

سی و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ‘بازار سفرهای جهانی’ روز دوشنبه با حضور فعالان حوزه گردشگری جهان از جمله شماری از شرکت های گردشگری ایرانی و نیز مقامات دولتی و علاقه مندان به صنعت توریسم ،در لندن گشایش یافت.

در این نمایشگاه شرکت های فعال در حوزه گردشگری از ۱۸۲ کشور جهان از حوزه های خاورمیانه، آسیا، آمریکا، آمریکای لاتین، اروپا ، آفریقا و نیز دهکده جهانی حضور دارند.

وظیفه معرفی جاذبه های گردشگری کشورمان در این دوره را ۱۳ موسسه مسافرتی و گردشگری «ایران دوستان»، «ایران راستین»، «درنا گشت» ،«پاسارگاد»، «کوله بار سفر»، «تور شقایق آبی آریا»، «پردیسان تور»، «نارگ جدید»، «سبط تور»، «ارتباط گستر»، آژانس مسافرتی «ققنوس»، آژانس مسافرتی «سیروس صحرا» و شرکت جهان گردی «آیتو» برعهده دارند.

به گفته کارشناسان حوزه گردشگری، اهمیت این نمایشگاه از آن جهت است که روند فزاینده بحران ها در منطقه خاورمیانه و حوزه بالکان ، از جمله حملات گروه های تروریستی، سبب شده است تا گردشگران خصوصا گردشگران اروپایی ملاحظات بیشتری را در برنامه های مسافرتی شان اعمال کنند.

گفتنی است یکی از غرفه های این نمایشگاه متعلق به وزارت گردشگری فلسطین است.

ماجد اسحاق نماینده وزارت گردشگری تشکیلات خودگران فلسطین به خبرنگار ایرنا گفت که به رغم مانع تراشی های رژیم صهیونیستی اما تنها در سال گذشته بالغ بر یک میلیون گردشگر خارجی از فلسطین دیدن کرده اند.

اسحاق گفت: برخی گردشگران خارجی در اقدامی نمادین برای دیدن از بیت المقدس و اراضی اشغالی به ما مراجعه می کنند.

وی بیان داشت که در جریان بازدید گردشگران خارجی تاکنون حوادث تروریستی گزارش نشده است.

نمایشگاه بازار سفرهای جهانی به مدت دو روز دیگر ادامه خواهد داشت.
انتشاردهنده: قاسم شریعتی
منبع:ایرنا

فری گشت